Do not click this link unless you are a web crawler.
Home
Eigenschaften
Preisgestaltung
Hilfe
Demo
Login
Erste Schritte
Personalplanung
Unser „Drag & Drop“-Planer ist schnell, benutzerfreundlich und für kleine Teams kostenlos.
Zeit und Anwesenheit
Erfassen Sie die tatsächliche Arbeitszeit Ihres Personals am Standort mit unserer kostenlosen Stempeluhr.
Berichterstellung und Lohnabrechnung
Verfolgen Sie Personalstunden und deren Kosten in Echtzeit mit den von Ihrem Schichtplan generierten Daten nach.
Erinnerungen und Benachrichtigungen
Senden Sie Ihrem Personal automatische Schichterinnerungen, Schichtänderungsbenachrichtigungen und Gruppennachrichten.
Abwesenheitsmanagement
Managen Sie Abwesenheit einfach mit Online-Anfragen, Assistenzmanagern, Benachrichtigungen und Zulagennachverfolgung.
Preismodelle
Wählen Sie ein Abo aus, das zu Ihrem Team passt.
Kostenloses Abo für kleine Teams
Findmyshift ist immer kostenlos für kleine Teams mit bis zu 5 Mitarbeitern.
Kostenlose Stempeluhrsoftware
Kostenloser und uneingeschränkter Zugriff auf unser netzbasiertes Stempeluhrsystem, um die Arbeitsstunden des Personals zu erfassen.
Testen Sie die App kostenlos für 60 tage
Alle Funktionen stehen Ihnen in den ersten 60 tagen kostenlos zur Verfügung. Keine Kreditkarte erforderlich, keine Mailinglisten, keine Überraschungen.
Wissensdatenbank
Suchen Sie nach Antworten auf einige der am häufigsten gestellten Fragen.
Videoanleitungen
Sehen Sie sich in unseren Schritt-für-Schritt-Videoanleitungen an, wie es funktioniert (von der Einrichtung bis zur Planung).
Support kontaktieren
Kontaktieren Sie unser Supportteam per Telefon, Chat oder E-Mail von Montag bis Freitag zwischen 0.00 und 22.00 Uhr (BST).
10 great life hacks for the workplace
Share this on Twitter
Share this on Facebook
Share this on LinkedIn
Share this on Pinterest
Subscribe to our blog's RSS feed
Published on Freitag Oktober 4, 2013 and updated on Samstag Dezember 26, 2015
Organise your workplace
Keep it simple and minimal.
This article
works well to highlight how counter productive clutter is. So start questioning the purpose of each item you have and if you struggle to find a reason to keep hold of something, then get rid and declutter!
Keep it in your drawers. Knowing where things are, is key to a smooth flowing workday.
Here
are some great tips on where you should keep things and prioritising your desk drawers.
A top top drawer! If you want to use your top drawer for important and most-used items, then stick to that rule.
Here
are some useful tips on how to get started.
Small space? No excuses!
RealSimple.com
have listed some very useful ways that people are organising small spaces.
Chalk on, chalk off. While using the Findmyshift Noticeboard is the quickest and easiest way to share important information with your staff, if you did want to have a workplace noticeboard for sharing daily news and information, why not create your own on a chalkboard wall, with chalkboard paint.
Office hacks
A DIY Magnetic Stapler. Is there anything more annoying that trying to staple a stack of paper and the staple doesn't open up wide enough? Yes, of course, there are more annoying things than that, though it is fairly annoying. But
this article
shows you how you get around that. You're welcome!
Binder Clips are your Best Friend. And
here
are 54 reasons why.
Take them higher. Cables and plugs cluttering your floor? Use a wire basket hanging on the underside of your desk to raise them up and out of sight.
Upcycle in style. Office desk tidy units don't have to be boring, plastic or ordered from a catalogue. Make your own and make them pretty. Like
these
.
Pin it up. Keep your phone close to its charger with
this holder
or pin it up to stop it cluttering your desk - at your own risk!
Starten Sie online mit der Einsatzplanung Ihres Personals.
Keine Kreditkarte erforderlich, keine Downloads, keine Mailinglisten und keine Überraschungen.
Einen Dienstplan erstellen
Das Demo testen